19. tammikuuta 2014

Vinttikammari

Täällä nukutaan jo! Miten ihana onkaan viettää omaa aikaa illasta näin ainoana vapaapäivänä! Päivä on ollut aurinkoinen ja pakkanen on keikkunut -15 ja -20 välillä. Kylläpä peitot, patjat, tyynut yms ovat raikkaan tuoksuisia. Nyt on puhdas koti missä muu perhe saa oleilla viikon kun äiti käy töissä. Kylläpä ensi yönä nukuttaa raikkaassa sängyssä..

Tylleröinen on oppi pari viikkoa sitten konttaamaan rappuset ylös ja haluaisi tehdä sitä koko ajan. Tänään sain tytön avuksi vaihtamaan lakanoita. Reilut 2,5 vuotta sitten kun muutimme taloon uusimme portaat ja molempiin kerroksiin tuli myös portit. Ilman portteja pikkuisten kanssa ei tulisi mitään.


Kurkkaus mieheni & minun valtakuntaani. Meidän makuuhuoneemme on vintillä isoimmassa huoneessa ja tylleröinen nukkuu aulan toisessa päässä (ihan melkein vieressä)! 


Haaveilen aina pukeutumishaoneesta ja ihailen niitä keillä olen sellaisia nähnyt. Meillä sellaiselle ei kuitenkaan ole tilaa mutta olen onnellinen että minulla on pieni sellainen nurkkaus makuuhuoneessamme.

Makuuhuonettamme voi kutsua monitoimihuoneeksi koska siellä myös ompelen silloin kun vaan ehdin (tällä hetkellä en ollenkaan). Saimme tämän wanhan ompelukoneen tätä talokauppaa tehdessä. Wanhan kuvun alla on tosin uusi kone. 






Rrrrrrakastan ikivanhoja tuoleja ja adoptoisinkin niitä tänne kotiin lisää jos vaan tila antaisi periksi. Yksi kiikkuvanhus tänne yläkerran aulatilaan mahtusi. Tämän tuolin olen saanut ystävältäni joululahjaksi ja se palvelee minun yöpöytänäni.





Voi tuota riemua ja iloa kun tyttö tajusi että voi helposti kiivetä äidin ja isän sänkyyn!








Yläkerrassa meillä sisustustyyli on selvästikkin alakertaa romanttisempi mutta näin olen sen halunnutkin. Yläkerta on mielestäni hyvä näin. Aulaan toki kaipaisin vanhan ajan kiikun ja sen toisen telkkarin. Wanhoja valokuvia yksi seinä tulee täyteen. Yövessamme on meidän viimeinen pintaremonttikohde. 



Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti